saya

saya

Tuesday 17 January 2012

:syukur:

assalamuailaikum w.b.t..
syukur sangat-sangat kehadrat ilahi...
jiwa hati perasaan semakin tenang...
saya semakin temui kebahagian saya..
saya syukur disebalik kesulitan yang saya hadapi akhinya 
saya boleh senyum dengan ikhlas sekalarang..
betul kata semua orang 
disebalik kesulitan pasti akan ada kemanisan
setiap ujian yang tuhan bagi kita itu adalah salah satu cara untuk
merapatkan apa yang telah renggang antara kita dengan pencipta kita..
semakin kita banyak bersabar semakin indah kehidupan kita sebenarnya..
itulah yang aku belajar dari kesulitan aku yang lama..
dulu aku pernah jatuh.. menangis kerana tak tahan dengan dugaan kehidupan..
aku pernah sakit..
aku pernah kecewa
tapi kalau kita sabar
sentiasa ada sifat pemaaf
pasti kita akan peroleh pelangi dalam kehiupan kita..

setiap cubaan atau dugaan yang tuhan bagi itu ada hikmah yang tersembunyi...

SEMOGA KEBAHAGIA AKAN SENTIASA MILIK SAYA..
TERIMA KASIH ALLAH:)

No comments:

Post a Comment