saya

saya

Wednesday 4 January 2012

Latihan Industri:

Assalamuailaikum w.b.t
tertiber tergerak hati nie fikir pasal LATIHAN INDUSTRI pada 2 Januari 2012 ni..
sumpah aku rindu zaman IKM aku..
rindu nak duduk dengan diaorang semua..
aku pratikal nanti duduk dengan tunang abg aku..
kak ika.. 
kak ika nie pun jarang ada dekat rumah sebab dia keje ad shif..
bila dia shift malam alamatnya keseorangan lah aku dekat rumah itu...
hanya ditemani laptop tersayang dan handphone tersayang...
kalau zaman IKM boleh diundr balik aku nak sangat duduk sana..
ada ramai kawan...
aku bosan duduk bilik aku, aku pergi bilik kawan-kawan aku...
kalau lapa aku pergi makan dekat kafe misai...
kalau malas basuh baju aku masuk baju dalam mesin basuh baju pas2 bayar rm2.oo
kalau lagi malas aku hantar dobi jek...

rindu sangat rutin harian aku kat sana...
sarapan dengan kawan-kawan...
rokol pagi amik kedatangan..
main sound-sound orang pagi-pagi...
bila pagi-pagi aku dah bad mood mesti ada orang yang akan jadi mangsa aku..
kesian kan siapa yang selalu jadi mangsa tu...

nie anggota bilik aku
aku rindu dorang sangat sekarang nie...


banyak sangat benda yang aku rindukan dekat IKM
:rindu nak rokol pagi... cuci mata pagi2 bersama kwn2.. hahha
:rindu nak mkn DM
:rindu nak curi line internet
:rindu nak makan kafe barbara nan misai
:rindu nak duduk kat meja batu depan aspuri
:rindu nak sama dengan kawan2
:rindu nak cerita2 (setiap isnin pagi mesti banyak cerita nak share)
:rindu autoCAD, inventor, cls ekon
:rindu cls usahawan,ag,bi & pngjian mlysia
:rindu nak on9 beregu kat cls en.wan
:rindu nak bising2 kat bilik

insan2 yang aku rindu

:tipah:

:zika:

:ida:


:lela:

:dila:

:murni:

:seri:



rindu diaorang semua sangat..
lov u semua..

No comments:

Post a Comment