saya

saya

Saturday 7 January 2012

kebahagian jangan pergi

Assalamuailaikum w.b.t

alhamdulilah kehidupan aku semakin tenang dengan masalah-masalah yang semakin aku berjaya selesaikan..
syukur Allah semakin dekat dengan saya..
semakin dekat Allah dengan kita semakin kita akan rasa erti kebahgian kehidupan yang sebenar..
saya dah peroleh kebahgian sebenar..
apabila bersama keluarga..
saya bahagia...

saya tak perlu cinta sang kekasih tetapi saya hanya perlu cinta Allah dan keluarga untuk buat saya bahagia...
saya percaya setiap manusia Allah dah tentukan jodoh masing-masing..
kita hanya perlu berusaha untuk mendapatkannya..
saya mahu perbaiki diri saya sebelum bertemu dengan cinta saya..
jika mahu jodoh yang baik saya harus persiapkan diri saya sebaik mungkin...:)

No comments:

Post a Comment