saya

saya

Friday, 30 December 2011

hati mula mengila bila nampak:-

tak tahu kenapa semenjak - semenjak nie 
aku makin minat dengan handbag...

walaupun setakat nie koleksi handbag yang aku ada tak berapa banyak
tapi aku suka tengok handbag-handbag yang dijual secara online..

antara yang berjaya curi hati aku
cantik dan nampak sangat moden kan?
agak-agak kat bazar karat ada jual x? hahahha..:)

cantik tapi penasihat saya cakap tak sesuai untuk orang yang tak tinggi macam saya..
tapi cantik kan? pink dye sangat comel

macam mak aku yang punya 
tapi aku suka..
nampak macam sesuai untuk wanita yang berkejaya..

cantik kan? 
aku suka... nampak macam mahal tapi murah jek..
dapat gaji boleh lah beli.. hahha

aku suka bentuk dye..
tapi mak aku cakap beg macam nie tak molek sebab tak ada tapak..

beg macam nie aku dah ada..
tapi beg macam nie susah lah... 
nak kene buka ikatan dye...
leceh... 
tapi aku suka.. 
handbag pertama aku...

sumpah aku sangat-sangat suka beg macam nie..
sangat cantik...

beg nie pun dah ada dalam koleksi aku..
best pakai beg nie tapi dah koyak...
baru pakai 3 bulan terus koyak...
hmm... tapi masih ada dalam simpanan aku..
beg nie ada kenangan tersendiri dalam hidup aku..

yang nie sama gila sebijik macam beg mak aku...
beg nie senang jer pakai..
nak amik barang dalam nie pun senang jugak... 
tak payah buka-buka zip nyer...

*jiwa aku semakin mengila nak kumpul beg-beg nie...
*hobi terbaru kot..


No comments:

Post a Comment