saya

saya

Thursday 29 December 2011

melepak :kawan terbaik sepanjang zaman:

Assalamuailaikum...

Post kali nie atas permintaan kawan-kawan terhebat saya...
Berjalan bersama kawan terhebat saya dan bersama mummy tercinta...

mula-mula kitaorang ingat nak buat dekat pasir gudang...
tapi last-last dorang semua batalkan dan buat keputusan nak buat dekat kota tinggi...

*gambar aceng tak de...

*koyie pulak tak de...


happy birthday mummy:)
kteorg sayang  mummy...
terima kasih ilmu yang telah dicurahkan...

mummy suapkan semua anak didiknya

mummy with zika...

                                                                   mummy with me

mummy with ida

mummy with ayed

mummy with aceng..
*sorry gambar malas nak rotate

mummy with arip

mummy with panjang

mummy with lan
mummy with koyie..
*sory pic malas rotate..

tapi pic mummy dengan tipah x de lah.. sory tip...
tapi hanya ada tipah dengan aku...

happy kan kenangan nie...
aku pasti akan rindukan korang sebab korang kawan terbaik aku...

#i'm sexy and i know it#
#lagu favourite class kteorg#


No comments:

Post a Comment