saya

saya

Friday 30 December 2011

Terima Kasih

Terima kasih saya gembira..

saya tak nak post lebih-lebih kat sini..
biar jadi kenangan bersama yer...

mcd
setelah sekian lama tak makan nie kan?
last kalau tak silap masa bulan pose kn?

awak


saya


lokasi

bukan tak nak share apa yang berlaku hari nie..
tapi biar jadi kenangan kami berdua...
tentang perkara ini..
diari lebih layak..:)

#semoga kebahagian milik kita#
#walau dengan siapa pun saya tetap mahu kita berdua bahagia#
#semoga yang keruh kembali jernih#



Jika Allah menulis jodoh itu milik kita tetap kita akan peroleh
 walaupun kita terpisah buat sementara waktu ini...

#saya tetap doakan yang terbaik dalam perhubungan kita#

#purse bersama#
*kata2 yang masih ada dalam fikiran saya*

#tak sangka kan pakai baju sama walaupun tak merancang#
*hijau*

#tak sangka cerita yang sama#
*tentang dhia*

-setahun lima hari kita bersama-
-370 hari-

ikhlas dari hati ini,    
DYANA FARIZZA


No comments:

Post a Comment