saya

saya

Tuesday, 27 December 2011

Kebahagian datang menjelma..

Assalamuailaikum w.b.t..

Pertama2 sekali aku nak memanjangkan syukur ke hadrat Allah sebab di sebalik dugaan demi dugaan yang aku dapat sepanjang semester ni akhirnya membawa kepada kejayaan disamping kebahagia untuk diri aku sendirI..

walaupun aku dihimpit dengan macam-macam dugaan,kesusahan.. boleh kata setiap hari sejak-sejak nak akhir sem air mata dengan hati aku sentiasa banjir dengan dugaan yang sangat-sangat susah untuk aku tempuh tapi alhamdulilah hari ni kejayaan dan kebahagia kembali aku gengam...

sekarang aku sedar Allah tak akan pernah menduga seseorang hambaNya diluar kemampuan hamba-hambanya.. Allah juga tak akan duga kita lama-lama sebab yang pahit akan manis juga akhirnya..
aku gembira sanga-sangat..


dan aku juga syukur dapat tunaikan semua janji-janji aku:-

# dapat tunaikan impian mak dengan ayah
# dapat bahagia kan hati mak dengan ayah
# dapat bahagiakan hati diri sendiri
# dapat sahut cabaran seseorang
# dapat buat mak dan ayah berbanga dengan kejayaan aku yang tak berapa nak jaga tapi terlaksana
apa yang mak dengan ayah nak sangat itu..


*aku dah tak tahu nak tulis apa sebab aku gembira sangat dengan kurniaan Allah kali ni...
alhamdulilah dan syukur Allah...

#YANG PAHIT AKAN MANIS JUGA AKHIRNYA#
salah lah bukan lagi nie yang paling sesuai sekarang nie..
tapi..

HANYA DI MERCU
                                                                       -AYU OIAM-

TERIMA KASIH
1. ALLAH
2.MAK DAN AYAH
3. KELUARGA
4.KAWAN-KAWAN
5, INDIVIDU YANG TERLIBAT SECARA LANGSUNG MAHUPUN TIDAK..






2 comments: