saya

saya

Wednesday 28 December 2011

Jangan penah berundur..

assalamauailaikum.. hmmm... tertiber dihimpit dengan macam-macam persoalan...

KAWAN
kawan.. maafkan aku.. bukan itu yang aku nak.. aku nak kau dengan semua sekali berjaya bersama.. jangan pernah kau salahkan takdir.. ini bukan penamat bagi semua nyer.. ini permulaan bagi hidup kau.. kau jangan pernah kenal apa itu erti kalah.. kawan.. aku bukan nak terus kau hilang dari pandangan hidup aku tapi.. buat masa sekarang aku belum bersedia untuk jadi kawan terbaik kau.. aku terlalu banyak kelemahan dalam diri.. aku tak sempurna macam yang lain.. kawan tolong jangan pernah nyesal dengan semau keputusan yang kau dah buat.. aku nak kau teruskan hidup kau walaupun kau sakit.. tapi percaya lah kesakitan yang kau rasa aku pernah rasa... kawan.. sabar.. kesakitan itu tak akan pernah lama.. kau masih muda.. masih banyak kejayaan yang kau boleh kecapi.. tak berjaya sekarang tak semestinya kau tak akan berjaya selama2nya.. kau harus berubah.. semua itu diri kau.. aku tak boleh paksa kau untuk berubah tapi itu semua hati kau.. aku bukan penasihat yang terbaik tapi kau kawan aku.. aku tetap nak lihat semua kawan-kawan aku berjaya..

#keluarlah dari kepompong hidup kau itu..
#dimana ada kemahuan disitu ada jalan
#tolong kawan tiada istilah sunyi dan tak boleh hidup tanpa DIA dalam hidup kau..
#kau ada tuhan yang kau boleh mengadu nasib kau

No comments:

Post a Comment