saya

saya

Thursday 22 December 2011

selamat 365 hari

SELAMAT HARI 365 HARI
bukan hari ni sebenarnya
25 DISEMBER sebenarnya
tapi saya bz tarikh 2 so tak salah kalau
post awal sikit dari tarikh 2..
walaupun sekarang hanya tingal kenangan 
tetapi saya tak pernah lupe tarih 2 sampai bila2...
mungkin dengan cara bawak diri sendri lebih baik...


gembira#gadoh#suka#marah#merajuk#perasaan#takdaperasaan
makan#minum#nasilemak#mcd#pizza#nasiarab#nasiayam#tea'o
lepak#tamanbunga#hutanbandar#angsana#danga#stulang#tamanmerdeka
shoping#jusco#angsana#seget#pasarborong
pokai#masyuk#
~kenangan tetap kenangan~


pic ni kenangan kita..
so kalau kita ada jodoh pasti kita juga kan..

#saya nak minta maaf sepanjang 365 hari kita kawan
#ada terlanjur kata sorry.. hakikat dyana farizza memang mulut laser
#halal kan makan minum..
#terima kasih belanje2 selama kita kawan
#terima kasih sumbangan tenaga.. 2 x akan lupa sampai bile2..
#terima kasih ajar diri ini minum air panas..(seumur hidup x pandai minum air panas..)
#terima kasih purse hari raya
#terima kasih belanja buka pose
#terima kasih nasi tiap petang bulan pose
#terima kasih mee soto(tak kan pernah lupe)
#terima kasih ajar mkn sayur (tomato skrg fvrte)
#terima kasih layan otak gila sy..
#sorry setiap malam perasaan melanda jiwa ni.. (tq sbb sabar lyn minah perasaan)
#terima kasih tlg wt an skype baru (2 kenangan.. tak akan share nan cpe2)
#terima kasih cantikkn lap saya
#terima kasih sudi jd kawan


banyak lagi.. tapi ni yang paling istimewa..

*hadapi dengan senyuman*




No comments:

Post a Comment